اولین اخراجی جام اسیا

ژوزه پسیرو، سرمربی تیم ملی عربستان صعودی، بعد از شکست این تیم در اولین بازی اش در جام ملت های آسیا قطر 2011 در روز یکشنبه، از سمتش برکنار شد.

دو گل دقایق 38 و 63 عبدالرزاق الحسین باعث شد تا تک گل دقیقه 60 الجاسم تنها از تلخی شکست عربستانی ها در اولین دیدارشان در جام ملت های آسیا بکاهد و عربستان در برابر سوریه شکست 2 بر یک را پذیرا باشد.

ناصر الجوهر، مربی محلی عربستانی ها، بعد از آن شکست هدایت تیم را بر عهده گرفت تا در باقی بازی ها تیم عربستان تحت مربی گری او بازی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، پرنس سلطان بن فهد، در تائید اخراج مربی پرتغالی، در تلویزیون گفت: « عملکرد تیم خیلی بد بود و ما می خواهیم تا قبل از آغاز دو بازی بعدی آن را درست کنیم».

پسیرو 50 ساله که در سال 2003-2004 دستیار مربی تیم رئال مادرید نیز بوده است، به محض اینکه سوریه در اولین بازی با تیمش به پیروزی رسید از سمتش برکنار شد. او در سال 2009 با هدف راه یابی عربستان به جام جهانی 2010 تیم را از الجوهر گرفت، اما آن ها در بازی حذفی آسیا مقابل بحرین شکست خوردند.

الجوهر همیشه حاضر حالا باید تمام تلاش خود را در کوناه ترین زمان بکند تا عربستانی ها تلخی شکست مقابل سوریه را فراموش کنند و خود را برای بازی 3 روز بعدشان مقابل اردن و 4 روز بعد از آن مقابل ژاپن آماده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد