باخت شموشک در حضور سرمربی استقلال تهران

 

از هفته سیزدهم رقابتهای فوتبال دسته دوم کشور تیمهای شموشک نوشهر و داماش ایرانیان در ورزشگاه نوشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم فوتبال شموشک نوشهر که چند بازیکن اصلی خود را در این بازی در اختیار نداشت در برابر تیم فوتبال داماش ایرانیان که از بازیکنان نامی نیز بهره می برد بازی بسیار روان و زیبایی را  انجام داد.

تیم فوتبال شموشک نوشهر در نیمه اول بازی با در دست گرفتن نبض بازی تیم فوتبال داماش ایرانیان را در نیمه زمینش محبوس کرده و بارها حملات متعددی را به روی دروازه داماش انجام داد که با بدشانسی به ثمر ننشست.

داماشی ها که  تحت فشار حملات شموشکی ها قرار داشتند سراسیمه به زیر توپ زده تا خطر را از دروازه خود دور کنند و در این کار نیز در نیمه اول موفق بودند و دوتیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز شموشک نوشهر همچون  نیمه اول بازی منطقی و  رو به جلویی را در برابر حریف رده دومی جدول ارائه کرد و علیرغم بازی  تماشاگر پسند بر اثر غافلگیری از روی ضربه ایستگاهی  در نیمه دوم توپ را درون دروازه خود دید.تک گل  این دیدار را لطیف جنامی در دقیقه 80 برای تیم فوتبال داماش ایرانیان از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و در روزی که تیم فوتبال شموشک نوشهر فوتبال  بازی کرد این تیم فوتبال داماش بود که با وجود بازی دفاعی برابر شموشک نوشهر سه امتیاز را از آن خود کرد.

رامین نظری از تیم فوتبال شموشک نوشهر در دقیقه 88 بازی نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

در این بازی پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران  ،کیانوش رحمتی بازیکن استقلال تهران همراه با رحمان احمدی دروازه بان پرسپولیس تهران و محسن بنگر بازیکن سپاهان اصفهان از نزدیک بازی دو تیم فوتبال  شموشک نوشهر و داماش ایرانیان را مشاهده کردند

سعید عبدوی سرمربی تیم فوتبال شموشک نوشهر در پایان بازی در گفتگو با وبلاگ شموشک گفت: امروز بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و من از بازی بازیکنانم راضی هستم  ولی در نهایت بر اثر یک ضربه ایستگاهی بصورت غافلگیرانه گل خوردیم.

وی افزود: مسئولین این شکست را می پذیرم و مسئولین آن برعهده من می باشد و من از همه مردم نوشهر بابت این باخت عذرخواهی می کنم.

عبدوی اظهار اشت: در بازی امروز چند بازیگن اصلی خود را به دلایلی در اختیار نداشتیم و دست ما از نظر بازیکن بسته بود اما در ادامه مطمئنا بهتر خواهیم شد و شموشک نوشهر  به روزهای اوج خود خواهد رسید.

مارکار آقاجانیان سرمربی تیم فوتبال داماش ایرانیان نیز در پایان بازی در گفتگو با وبلاگ شموشک گفت: بازی امروز از نظر فنی هیچی نداشت  چون  زمین بازی اجازه ارائه بازی خوب را از هر دو تیم گرفته بود.

وی افزود: زمین ئورزشگاه شهدای نوشهر نیاز به چمن مصنوعی دارد و مسئولین امر باید حتما چمن مصنوعی را برای این ورزشگاه به کار بگیرند تا تیمها بتوانند بازی خوب و دارای ارزش فنی بالایی را ارائه کنند و از این حیث تماشاگران نیز از فوتبال لذت ببرند.

آقاجانیان گفت: در زمین خراب ورزشگاه نوشهر قسمتی از آن که کمی بهتر بود بازیکنان خلاقیت ها و توانایی های خود را بروز می دادند اما در سایر نقاط زمین تنها به زیر توپ میزدند و این کیفیت بازی را از هر نظر برای دو تیم پایین می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد